טוראי שמואלי נאור ז"ל

NOAR
בן הזקונים של עפרה ושלמה. נולד במוצאי שבת, אסרו חג פסח, אור לכ"ג בניסן תשמ"ח(9.4.1988), בהרצליה. אח ללירן ומירית.
 
נאור גדל בהרצליה, בבית פרטי עם גינה ועצים, וטיפל בהם באהבה ובמסירות.
הוא התחנך במוסדות החינוך הדתי-לאומי שבהרצליה – בגן "חסיה", בגן "מרים" ובגן "עומר", ובבית הספר היסודי הממלכתי-דתי "בר אילן". את לימודיו המשיך בחטיבת הביניים ובתיכון של ישיבת "בני עקיבא" ברעננה.
בתקופה זו היה פעיל בתנועת הנוער "בני עקיבא" – סניף הרצליה מרכז, כחבר שבט "אלעד".
עם סיום לימודי התיכון (באלול תשס"ו, ספטמבר 2006), בחר נאור להשתלב בשירות ההסדר, והחל ללמוד בעכו, בישיבת ההסדר "רוח צפונית". ישיבה זו שמה לה למטרה לחזק את היישוב היהודי שבעיר, בד בבד עם לימודי קודש ועם הכנה לצבא.
 
נאור ראה בחברותו בישיבה שליחות וייעוד, והאמין מאוד בדרך שבחר בה. גם בסביבתו החדשה בלט בענוונותו, בצניעותו ובמסירותו. הוא נהג להשכים קום ומדי בוקר בבוקר היה הראשון לפתוח את שערי בית הכנסת.
 
בשעות הפנאי המעטות שהיו לו, התנדב נאור לעזור בחלוקת מזון למשפחות נזקקות, הן בעכו והן בהרצליה.
 
ב-25.3.2008 התגייס נאור לחיל ההנדסה הקרבית והשתלב בגדוד 605, במחלקת בני ישיבות ההסדר. במהלך שירותו התבלט במצוינותו ובנכונותו להתנדב ולעזור, וכדרכו – עשה הכול בצניעות ובמסירות. גם כאן התחבב מאוד על חבריו ועל מפקדיו. אלה האחרונים מספרים כי נאור היה לוחם מקצועי וכי בלט בקורס הרגמים, שהספיק לסיים בהצלחה.
במכתב מאת הרמטכ"ל שהתקבל בבית המשפחה נכתב כי "נאור היה דמות נערצת במחלקה והתנדב לכל משימה ופעילות. הוא תואר כאדם חכם, עדין נפש ובעל רמה אישית גבוהה אשר ערכיו – בהם אהבת האדם והארץ – הנחו אותו בכל מעשיו."
 
נאור נפל בעת מילוי תפקידו ביום כ"א באב תשס"ח (22.8.2008), והוא בן עשרים וארבעה חודשים. הוא הובא למנוחות בבית העלמין הצבאי בהרצליה. הותיר הורים, אח ואחות.