דבר ראש הישיבה - הרב ניר שקורי

הרב ניר

 

הורים ותלמידים יקרים שלום וברכה, שמי ניר שקורי, אני נשוי ואב לשמונה ומתגורר בקרני שומרון. בימים אלו אני נכנס לתפקידי החדש ואעמוד בראשות הישיבה בעז"ה, בהצלחה רבה לכולנו.

 

 

בפרשת בלק, מנסה שוב ושוב בלעם לקלל את ישראל. אך הקללות הצורמות היוצאות מלבו משתנות לברכות ביד אלוקית נעלמת.

 

בלעם אומר "כִּ י מֵ רֹאׁש צֻרִּ ים אֶ רְ אֶ ּנּו ּומִּ גְ בָ עוֹת אֲ ׁשּורֶ ּנּו הֶ ן עָ ם לְבָ דָ ד יִּׁשְ כֹן ּובַ גוֹיִּם ֹלא יִּתְ חַ שָ ב". מסביר רש"י: "אני מסתכל בראשיתם ובתחילת שורשיהם ואני רואה אותם מיוסדים וחזקים כצורים וגבעות הללו ע"י אבות ואימהות" רוצה לומר, חוזקו של עמ"י הינו בחיבור בין הדורות הקדמונים לדורות הבאים.

 

לא לחינם כאשר נזכה במהרה לקריאת מבשר הגאולה הנביא אליהו הזכור לטוב, נזכה להשיב לב אבות על בנים. זוהי גם משאת נפשנו החינוכית, לחבר עצמנו בשרשרת הדורות לאבות ולאימהות הפרטיים והכלליים מתוך כך לצעוד יחד עם הבנים אל עבר תיקון עולם במלכות שדי.

 

ב"ה מדי יום אני זוכה לראות את העשייה החינוכית בישיבה אשר נבנתה בעמל רב ע"י הרב זיק, ההנהלה והצוות החינוכי. עוד נזכה בעז"ה להמשיך את כל הטוב הזה הלאה ולצעוד למחוזות חדשים. אני פונה אליכם תלמידים והורים יקרים, אם יש עמכם חלום שחלמתם לקידום תלמידי הישיבה בכל תחום שהוא אנא, אל תהססו לפנות אלי. אין לי ספק שביחד נוכל בעז"ה להצעיד את הישיבה קדימה.

 

 

בברכה, הרב ניר שקורי ראש הישיבה

 

052-4295483

 

nir8182@gmail.com